To fakturaer på samme beløb - vi beklager

FSFI er i dag  - mandag den 26.11. - i færd at fakturere kontingent for 2019 og har i den forbindelse haft en teknisk udfordring, der har betydet at nogle af FSFI's medlemmer har modtaget to henvendelser med fakturaer for kontingent 2019. 

Så snart vi har det fulde overblik over, hvem der er berørt af fejlen, fakturerer vi de resterende medlemmer. 

Er du et af de medlemmer, der har modtaget to fakturaer for kontingent, skal du naturligvis kun betale den ene af de to fakturaer. Den anden faktura annullerer vi, når du har betalt (så vi er sikre på at annulere den rigtige).

Er du tilmeldt abonnementsordningen med dit betalingskort, og er du et af de medlemmer, der har modtaget to mails med kvitteringer samt beskeden om, at vi trækker beløbet på dit kort, kan vi berolige dig med, at vi naturligvis kun trækker kontingent-betalingen en gang på dit betalingskort.

Og skulle nogen komme til at betale kontingentet to gange ved en fejl, returnerer vi naturligvis den ene betaling, så snart det er os muligt.

Er der spørgsmål, så kontakt sek@fsfi.dk 

I forbindelse med fakturering af kontingentet er der ekstra åbent på kontakttelefonen i den kommende uge:

Tirsdag den 27.11. mellem 11.30 og 14.00
Onsdag den 28.11. mellem 10.00 og 12.30
Torsdag den 29.11. mellem 10.00 og 16.00

FSFI's sekretariat beklager fejlen og den forvirring, som de ekstra mails og fakturaer, nogle medlemmer har modtaget, eventuelt har medført.

NB. Skulle du ønske at melde dig ud ved årsskiftet, så send venligst en mail til sek@fsfi.dk med navn og medlemsnummer.