Hjælp! Beviset er forsvundet! - og andre hyppigt stillede spørgsmål.

Vidste du, at vi har opdateret vores liste med svar på hyppigt stillede spørgsmål?
Du kan finde adgangen til dem øverst på hjemmesiden. Her kan du læse svarene på mange af de spørgsmål, der dagligt sendes til sekretariatet eller til bevissupporten. Spørgsmålene er inddelt i grupper; blandt andet om ”fakturering af beviser” og ”udstedelse af elektroniske beviser”. Vi opdaterer siden jævnligt, så det er en god idé at tjekke den engang imellem.

Et af de spørgsmål, vi ofte møder på mail og telefonen i disse uger, er spørgsmål om, at kursistens bevis tilsyneladende er forsvundet, eller det er tilfaldet en anden kursist. Dette kan du læse nogle mulige og meget sandsynlige svar på.

Andre instruktører henvender sig, fordi de – måske for sent – opdager, at man, når man logger ind på DFRs bevissystem, kan vælge mellem de organisationer, man er medlem af. Når du har tastet brugernavn (dit instruktørID) og din tilhørende kode, viser der sig en ”linje”, hvor du kan rulle (scrolle) mellem de organisationer, netop du kan vælge.

 

Login

 

Har du først udstedt beviset under en anden organisation, er der ikke noget FSFI kan gøre. Vi har ikke adgang til de andre organisationers del af systemet. Om det er et problem, at du har udstedt beviser det forkerte sted, er et anliggende mellem dig og den anden organisation. Opdager du, at du har adgang til en helt forkert organisation, må du meget gerne kontakte FSFI’s sekretariat.

Er der et spørgsmål om beviser eller uddannelsesplaner, du ikke kan finde svar på, er du velkommen til at skrive til sek@fsfi.dk Det samme gælder selvfølgelig, hvis du har spørgsmål til vores faglige rådgivere. For god ordens skyld gentager vi, at henvendelser til DFR skal gå igennem instruktørens egen organisation; altså FSFI eller andre steder, du er medlem.

Og har du endnu ikke opdaget det; FSFI har netop faktureret for beviser udstedt i februar måned.