Mails med fakturaer mangler pga beklagelig fejl

Mails med fakturaer er på vej

En beklagelige IT-fejl har desværre bevirket, at de mails, der normalt sendes ved fakturering af beviser ikke er kommet afsted som planlagt, da vi fakturerede fredag den 15. januar.
Automatikken, der sender mailene til jer, har fejlet, og vi samt vores IT-udbyder beklager naturligvis og arbejder på at få mailsene eftersendt korrekt.

Det er vigtigt at understrege, at
alle er blevet faktureret korrekt og for de korrekte beviser
, det er blot selve mailafsendelsen med fakturaen, der har drillet os.

Det betyder følgende:

ABONNENTER:
Hvis du i fredags var korrekt* tilmeldt abonnementsordningen, blev pengene trukket automatisk på det tilmeldte kort. Du fik desuden en mail uden faktura tilsendt.

Du kan finde fakturaen påstemplet "betalt med kreditkort" i fakturaarkivet.
Desuden kommer mailen med fakturaen til dig senere på ugen.

IKKE TILMELDT ABONNEMENT:
Hvis du fredag ikke var tilmeldt abonnementsordningen, er der udstedt en helt almindelig faktura til dig, som du kan logge på www.fsfi.dk og betale.

Desuden sendes den ud i en mail sammen med betalingslinket, så snart vores IT-udvikler har løst problemet.

EAN-BETALERE:
Hvis du fredag var korrekt registreret med EAN-oplysninger for din arbejdsplads, er alt som det skal være. Du hører kun fra os, hvis vi ikke vi modtager betalingen.

Næste fakturering

Ovennævnte fakturering angår beviser udstedt i perioden 1. november til 31. december.

Næste fakturering af beviser er planlagt til 15. marts; forhåbentlig uden udfordringer. ;-)

 

*) Korrek tilmelding af kort vil sige med et korrekt indtastet og gyldigt kort, hvor der er dækning for beløbet og med en markering af, at FSFI må trække penge for fakturerede førstehjælpsbeviser.